Subject: FW: Referentslepingute teabepäring
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 11:10:45 +0300

From: Meelis Saat
Sent: Saturday, April 26, 2025 9:14 AM
To: 'Kirsika Kruusma' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Hannes Vaidla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Karl Õigus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Referentslepingute teabepäring

Tere

Kinnitan, et Lääne Teed OÜ poolt esitatud referentsleping „Pärnu maakonna
riigiteede korrashoiu korraldamine aastatel 2017-2023“ on nõuetekohaselt
täidetud.

Tellijana jäime tehtud töödega rahule ning pretensioone ega kaebusi
esitada ei ole.

Oleme tellijana ka eraldi kinnitanud Lääne Teed OÜ poolt nimetatud lepingu
täitmist > vastav kinnituskiri lisana manuses.

From: Kirsika Kruusma <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 25, 2025 2:33 PM
To: Meelis Saat <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Referentslepingute teabepäring

Tere

Kirjutan teile seoses Enefit Wind OÜ teehooldusteenuse ostu hankega, kus
Lääne Teed OÜ esitas referentslepingute nimekirjas teie lepingu.
Sooviksime kinnitust, et antud leping on Lääne Teed OÜ poolt tehtud
nõuetekohaselt? Lisaks kas jäite tehtud töödega rahule või esines ka
mingeid probleeme, mille tõttu Te Pakkujat ei soovitaks?

Lugupidamisega

Kirsika Kruusma
Juhtiv hankejuht

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EnefitEesti/>
<https://www.instagram.com/enefiteesti/>
+372 5681 5466 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.